3:d of December

Julmust måste vara bland det godaste man kan dricka. Men den måste drickas runt jul, skulle man dricka den året om så skulle man fort tröttna. Dock blev jag ganska förvånad då jag var och inhandlade mat här för ett tag sedan och köpte hem musten i denna lyxförpackning (glasflaska och guldettikett för att sätta lite guldkant på tillvaron). Samma julmust som i de vanliga pet-flaskorna men några kronor dyrare. Väl framme i kassan råkar jag ut för min första leg-kontroll sedan jag fyllde 18 (det ska tilläggas att jag köpt öl åt mor min några gånger innan detta). PÅ JULMUST. Alkoholfri julmust. Ja, inte vet jag, men det var bara att plocka fram körkortet för att få hem flaskorna.

Kommentera

