#sixteen

Sitter här i min ensamhet och inser att klockan faktiskt är jättemycket. I alla fall om man ska gå upp tidigt imorgon bitti. Ella är hos mor sin fortfarande och henne lär man inte hinna se innan året är slut. Imorgon blir det till att mecka bil efter jobbet. Ser inte fram emot det. På tisdag ska Tusse besöka mor min. Ser inte fram emot det heller för då blir jag ännu mer ensam här på tisdagskvällen. På onsdag blir det båten till ön. Ser inte fram emot det.. nej med vad säger jag?! Det gör jag visst det, alldeles hemskt mycket! Jag håller tummarna för att mina julkalendrar ska ha hunnit dimpa ner i brevlådan tills sett också, men det är nog önsketänkande.

Kommentera

