Städdag

Yes, det är en dag för städning idag. Ska pallra mig iväg till gymmet med Casper strax, just nu är det frukost och Vamipre Diaries. Det här får bli ett icke-inspirerande inlägg då jag inte har något vettigt att säga egentligen. Äter ny müsli till frukost: tropisk. Väldigt god, men udda med kokos till frukost. Det blir även min mors hembakade bröd, mums mums!

Blir tyvärr inte så mycket fotande denna vecka då jag ska flytta ut till helgen. Det får bli en till bild från Septic Remains spelning istället. mycket trevlig kväll!

Angel & Devil

4 thoughts on “Städdag

  1. Åh, snygg bild! Gillar hur man verkligen dras till tjejen i bilden.

    Tack för kommentaren! Så roligt att få på engelska tillbaka! 😀 Haha, hm fast jag svarar på svenska.. Det blir en aning skumt kanske men gör nog inget!

    Jo, borde nog ta en paus när jag känner så. 😉 Gjorde om designen igen dock och blev en aning nöjdare och fick till det bättre. Vet dock inte vart jag kan flytta till? WordPress verkar bra, men för att man ska kunna göra egna designer kostar det väl pengar? Blogg.se är ju gratis.

    Och jag har bytt blogg ganska mycket och vill ha allt på samma plats nu, så jag inte har tusen olika bloggar. 🙂

Kommentera

