Kolingsborg

Helt underbart scenljus ikväll på Kolingsborgs scen. När jag klev in genom dörren är det första jag hör ett djupt growlande till gitarrer, bas och trummor. Hårt. Tittar på scenen. Vid leadmicken står en tjej. Jag visste inte att tjejer kunde få ur sig sådana ljud. Extremt ballt! Nästan hela bandet bestod av tjejer där tre av dem hade hår ner till rumpan. Tjockt och fint som de slängde runt med. Fast det var ju inte dem jag var där för, utan när de lämnat scenen tog jag mig fram till kanten och ställde in kameran. Hinner jag ska jag försöka göra färdigt dem imorgon, slänger upp en sneakpeak nu innan jag tummlar i säng!

Kommentera

