Hopptävling

Fotograferade min kusin idag. Hon tävlade och ville ha lite bilder så klart man ställer upp! Dock är man ju inte så van vid att fota hästar, eller något som springer runt heller för den delen. Trots det så fick jag i alla fall ett par skarpa bilder på henne på väg över hindren.

Nu ska jag fortsätta min dag med lite mat, löpning och sen kommer Ella över. Jag ska nog övertala henne att bli sminkad och fotograferad á la exteme style. Det brukar bli roligt! Vi får se om det blir något värt att visa här.

2 thoughts on “Hopptävling

Kommentera

