Music maestro

Det blir en arkivbild på fina Jenni idag. Ledsen för dålig uppdatering, men jag har låtit mig själv njuta av livet de senaste dagarna. Solen skiner ute och senare idag ska jag fota Sara. Det ska bli jättekul! Tyvärr har jag lyckats slarva bort laddaren till mitt kamerabatteri, men förhoppningvis så räcker det idag också.

Strax bär det av mot gymmet, har inte varit där på alldeles för länge. Först en trip till city för att köpa en iPod. Det är dags nu. Har velat ha en hur länge som helst men inte kommit mig för att köpa en, men nu är det dags! Sedan: Njuta av solen!

One thought on “Music maestro

  1. Tack så mycket, vad glad jag blir 🙂

    Jadu, det är så många som frågar hur jag får till ögonen, och jag vet faktist inte 🙂 Ser till att alltid ha fokus på dem helt enkelt 🙂

Kommentera

