Sista innan helgen

Sitter i studion och funderar över vad man ska göra efter lunchen. Mycket är avbetat redan så det kommer vara skönt att kunna gå på helg utan press. Bilden är från i onsdags.

Ikväll blir det middag med Ella, det ska bli mycket trevligt. Det var alldeles för länge sedan som vi sågs! Imorgon ska jag börja dagen med en joggingtur. Det gäller ju nu! På tisdag ska jag springa Vårruset. Är lite pirrig över det, men det kommer nog gå galant. Efter det finns chansen att jag hinner fota Nathalie på någon vacker plats i Stockholm och sedan ska jag njuta av solen och göra färdigt bilderna på söta Lovisa! Om jag får lov av hennes mamma ska ni få se det lilla charmtrollet senare.

Kommentera

