Bal

Ikväll blir det balfotografering ute på landet då min yngsta kusin går ut nian. Ska bli spännande, inte minst för att jag måste hitta dit i första hand. Tanken var att vi skulle göra en liten roadtrip i måndags, men den ställdes in så nu får jag förlita mig på min 8 år gamla navigator i bilen. Har lånat in en blixt kvällen till ära också, misstänker att lokalen är ganska mörk.

Då jag sitter på jobbet så får det bli en bild som jag helt skoningslöst snodde från min systers blogg. Mobilbild för några somrar sedan som jag inte är helt säker på vem som tagit. Men ikväll kommer hon vara uppstylad till tusen!

One thought on “Bal

Kommentera

