Run for it!

Jag är så otroligt sugen på att ge mig ut och springa! Tyvärr hade jag inte tid de dagar de senast var fint väder eftersom jag, trots att min datorn motarbetade mig starkt, försökte redigera bilderna från Agnes bal. Jag har varit nära att trotsa regnet för att ge mig ut, men har ångrat mig i sista sekund. Nu vill jag bara ge mig ut!! Har fyndat på rean och köpt nya tights som jag fullkomligt älskar. De är hur sköna som helst! Kan inte skryta med att jag tagit bilden, men jag har varit med i processen.

Ska kolla om Ella känner för att ta en vända runt Djurgården imorgon.

One thought on “Run for it!

Kommentera

