Blue

Ber om ursäkt för min inaktivitet de senaste dagarna… Det har inte funnits mycket energi över till annat än att jobba, sova och äta. Snart kommer det dock dyka upp nya fräscha bilder på Ella och Martin!

Tänkte ge det en chans igen och tävla om en praktisk kameraryggsäck från tvspelsweb. Som bekant så vann jag ju inte reflexskärmen sist (tack till alla som röstade) men den beställdes ändå. Denna gång är temat blått och jag tänkte genast på denna bilden. Skulle vara super med en ryggsäck att ha allting till då jag kan vara en riktig ”baglady” när jag är ute med kamera, handväska, kanske datorn också. Inte alls praktiskt, eller bra för rygg och axlar.

Kommentera

