Underbar morgon

Inledde dagen med en löprunda. För den som inte var vaken klockan sju i morse kan jag meddela att det var nästan varmare än nu på eftermiddagen, men inte särskilt kvavt tack vare nattens dagg. Alltså helt underbart.

Satt på pendeln mot jobbet och redigerade lite, skulle vilja säga att jag lägger upp bilder på Ella och Martin i kväll eller i morgon, men så kommer det inte bli. Är bortbjuden på middag i kväll och ska upp tidigt i morgon för att ge mig av mot Kolmården! Om jag orkar sedan då är jag bjuden på fest på kvällen, men eftersom det blir arbete klockan sju på söndag morgon så är det nog inte högaktuellt. Jag skulle därför vilja säga att det kommer upp lite fina kärleksbilder på söndag! Om jag inte helt snabbt slänger upp en på Sara och Max på vägen hem. Har hittat nya favoriter från den gången!

Kommentera

