Resfeber

Packingen är påbörjad och resfebern har börjat sätta in. Jag ska ju faktiskt bara till Gotland, men längtan är enorm! Igår fick jag boka om mina biljetter på grund av lite misstag som skett vilket bara gjorde mig mer nervig. Frågar du mig så var det ju bara tur att det fanns bilplatser kvar. Släkten börjar dyka upp därborta en efter en. Men det är inte många dagar kvar nu.

För att fylla upp tiden så har jag bokat biljetter till Harry Potter på torsdag. Ska köra maraton med de tidigare filmerna fram tills dess så det blir att göra. Första filmen avklarades hos kusinen igår då jag var där på middag. Yes, I am a nerd, and proud!

Kommentera

