Semifinalist!

Har kommit till semifinal i Laila Villebecks tävling där priset är konstruktiv kritik på några bilder. Vore jättetacksam om ni ville slösa lite tid på att gå in och rösta på mig!

Annars flyter vardagen på. Har fått komma hem till min älskling så bilder som den ovan gör mig inte lika svartsjuk som de gjorde under semestern. I studion rullar kläderna in i rasande fart så det är massor att göra. En möjlig fotografering har också visat sig och jag har fått en massa idéer i huvudet som jag ska pröva på någon icke ont anande vän.

Kommentera

