Black and White

 

Sitter och tittar igenom en massa bilder jag redigerat från i somras. Ska strax trycka i mig en macka och åka in till arbetet. I eftermiddag ska jag möta upp bästa vännen och se om det fortfarande är badväder.Tänka sig att jag faktiskt bara badat två gånger i sommar?! Det måste det bli ändring på! I övrig är veckan helt fullbokad. Imorgon ska jag städa och fixa lite hos pappa, sedan blir det båten till Gotland igen för att på lördagen se Tommy Körberg i Roma. Söndagen består av jobb, näst sista dagen – det ni!

 

Kommentera

