In the shadows

Minuterna går långsamt, men mycket är på g! Kanske inte mycket som kommer märkas ”i butiken”, men det kommer förenkla otroligt mycket i processen bakom. Modeller inbokade och de andra hyllorna gapar tomma. Det går bra nu.

På u.norman-foto-fronten verkar det också gå framåt. Förhoppningsvis en session på gång och så fort jag kan bestämma mig för vad exakt det är jag vill göra så ska jag dra med Ella (och kanske någon av hennes vänner också) och exprimentera i någon trevlig park. Så snart mina helger är fria så borde uppdateringen på den fronten ta fart.

One thought on “In the shadows

Kommentera

