Ett brev på posten

Fick en trevlig överraskning i brevlådan igår. Emelie Ohlssons kurs-DVD:er och böcker! Har haft jättestora problem med posten under det senaste året då de vidarebefodrat min post fel då jag bott c/o och sen inte registrerat att jag flyttat osv. Tänker inte gå in på detta mer men på grund av det så har denna försändelse helt försvunnit! Så jag har varit en flitig besökare i Emelies mailbox och igår då så kom de äntligen! Och söta Emelie hade dessutom lagt ner ”Bröllopsfotografering” i paketet, tack så mycket!!

Det ska bli mycket intressant läsning senare idag då jag från tidigare erfarenhet vet att Emelie är en jätteduktig pedagog och i sina böcker har hon många bildexempel som både visar tydligt och är vackra.

Såg också att hon på baksidan av ”Lär dig grunderna” lagt till ett par citat från referenser hon fått om sina kurser – och ett av dem är ifrån min recention! Kul kul.

Läs mer om böckerna här.

 

2 thoughts on “Ett brev på posten

Kommentera

