Ännu en morgon.

Jag har en fullspäckad dag framför mig. Höstkollektionerna dignar på hyllorna och ropar på mig så jag har att göra fram till klockan fem. Sedan bär det av emot min kära kusin som äntligen ska bjuda på den där sedan tre år tillbaka utlovade middagen. Däremellan ska jag hinna färdigt med utkasten av Jessicas bilder så hon kan få välja. Men trots fullt schema så kan jag inte annat än att se fram emot det. Att jobba är inte längre en plåga.

Arkivbilder från sommaren på Gotland

 

Kommentera

