Cleo

Skickade iväg några bilder på Cleo till husse och matte igår. Fotade henne då jag var på besök hemma hos dem på Gotland. Alla övningstillfällen är guld värda!

I eftermiddag blir det en löparrunda för att göra mig av med alla tankar från veckan. Imorgon är det Kick-off med vännerna inför hösten hemma hos Ella. Sedan hem för att på lördagen packa ihop och åka till Uppsala på kräftskiva. För mig blir det melon, seranoskinka och västerbottenpaj då jag inte äter skaldjur. Men trevlig ska det bli! Söndagen ska jag använda till att (förutom köra tillbaka till Stockholm) reka olika locations i förberedande syfte.

En fullproppad helg igen, men ser fram emot den.

Kommentera

