EF 70-200 f/2,8 USM L

Hämtade upp denna idag! Har länge tänkt på att jag behöver ett ljusstarkare tele till konserter och så hittade jag detta på Tradera för någon vecka sedan. Jag tvekade ett par dagar, men insåg sedan att jag bara skulle ångrat mig om jag inte köpt det, så det gjorde jag! Naturligtvis var jag tvungen att provfota på en gång, så jag slängde ifrån mig allt, slet upp paketet och vred på det på kameran. Kanske inte optimalt att fotografera när man är trött, har huvudvärk och är så uppspelt att man inte kan hålla kameran stilla. Det är ju ingen stabilisator på objektivet (hallå, jag är faktiskt inte helt gjord av pengar!), men det gick ju ändå.

 

4 thoughts on “EF 70-200 f/2,8 USM L

  1. V

    Vad kul att se att mitt fina objektiv har kommit i rätta händer. Jobba på U så skall du se att du kan köpa ett med IS tills det att Du blir gammal och skakig, innan dess verkar Du ju klara dig galant ändå. / PB

Kommentera

