Trötter

Så här har jag sett ut hela dagen.. Har varken vetat ut eller in och vaknade nog inte på riktigt för än jag lämnade jobbet klockan fem. Bilden är jättegammal från en resa till Norrland med tåg. För er som inte vet så är 16 timmar en evighet att spendera på ett tåg.

Den togs med min dåvarande mobil (och även kamera), en Sony Ericsson 750i (vilket ni kan se i reflektionen i fönstret). Not all bad. tog mig en stund att hitta denna, men det är ändå ganska kul att gå igenom gamla bilder. Denna verkar inte längre finnas på min datorn heller (men säkert på mitt gamla externa minne som kommer kosta femsiffriga belopp att laga) utan jag fick leta upp den på min bilddagbok som inte använts på flera år. Det är otroligt vad en massa gamla bilder kan ta fram minnen. Ännu en anledning att fotografera mera!

2 thoughts on “Trötter

Kommentera

