Fotoabstinens

Sitter på arbetet och önskar lite att jag kunde vara hemma och bara dra ut med kameran. Missförstå mig inte, jag har jättekul på jobbet! Men jag har abstinens från min privata fotografering. Vill ut och leta fler vackra platser att fotografera på. Jag  vill leka med mitt nya objektiv. Men det får vänta. Det finns produkter att fota under dagen och i kväll ska jag jobba med bilderna på Jessica för att kunna leverera dessa i slutet på veckan. I och för sig är detta inte fy skam heller. Så trots abstinensen blir det nog en fortsatt bra dag!

2 thoughts on “Fotoabstinens

  1. SV: Ja, det är spännande och läskigt på samma gång! 🙂 Jag skickade in min ansökan via e-tjänsten och höll på att ge upp för jag visste inte hur jag skulle fylla i. Jag får ångest över att sitta och gissa hur mycket inkomster och utgifter jag kommer att ha! Kanske gjorde jag dumt, men det går ju att ändra allteftersom. I september ska jag på 3 informationskvällar på Skatteverket så då hoppas jag att jag kan få lite mer kött på företagarbenen 😉

    Lycka till med din registrering! 😀

  2. Hej! tack så mycket!
    Jag har haft svårt att förklara vad som egentligen är skillnaden mellan ps och LR, men de kompletterar varann så bra. Jag är så ny på LR och vet inte riktigt vad det är jag pillar med, haha, eftersom jag inte är en fotograf… Men övning ger färdighet!

Kommentera

