En helg på landet

Fredag. Timmar kvar till en välbehövlig helg. Den ska inledas med spelning ikväll på Broder Tuck. Ska bli trevlig att träffa folk man inte sett på år och dar. Självklar är kameran med! Morgondagen är – hör och häpna! – inte planerad alls! Ska försöka ta mig ut och löpa lite och sedan förbereda för företaget tror jag.

På söndag ska jag ut på landet till Österlisa och fotografera en hästgård därute. Jag hoppas på fint väder och enligt SMHI ser det ljust ut. Ska bli spännande att se hur det går, hästar är ju inte min expertis direkt. Men så länge söker jag inspiration hos den superduktiga fotografen Caroline Dahlén vars hästbilder är helt otroliga. Råder er starkt att kika in där!

3 thoughts on “En helg på landet

Kommentera

