I can see the sky in your eyes

Bilderna från Österlisa är nu klara och på väg till Anna. Jag har suttit och pillat på hemsidan och uppdaterat facebooksidan, läst lite bloggar och myst i soffan i min ensamhet. En ganska bra söndag allt som allt. Ska avsluta den med en film tror jag. Vilken det blir har jag inte riktigt bestämt än. Älsklingen och jag såg för övrigt Horrible Bosses på bio igår. Skrattade riktigt mycket, lite Baksmällan-humor över den. Kanske inte det bästa jag sett, men värd att kika på. Nu ska jag koka en kopp te, sno en bulle till och bestämma vilken film det blir. Godnatt på er!

Kommentera

