And so did The Ark sail away…

Helt underbar igår kväll med fantastisk musik och framträdande, bra väder och mycket känslor – både på scen och omkring mig. Sjöng halsen av mig så nu finns det ingen röst kvar (seriöst, jag kan knappt få fram hesa viskningar.. men jag får väl skylla mig själv när jag sjunger samtidigt som jag har ont i halsen). Idag blir det nog mest att avundas de som kan njuta av vädret medan jag sitter här inne och kikar igenom bilderna. Det kommer väl en bildbomb lite senare kan man tänka sig.

2 thoughts on “And so did The Ark sail away…

  1. sv: haha nej vad roligt! Det är samma 😀 Man ser lilla hålet på väggen där bredvid, finns på din bild med! Hur stor är chansen liksom, av alla gångar som finns där! 🙂

Kommentera

