Fotokurser??

Älskade kusinen fyllde år här i veckan så i fredags hade hon fest. Jag kom in på ämnet fotografering i mina samtal med hennes vänner och hamnade titt som tett framför datorn för att stolt få visa min hemsida. Många av samtalen gick över lite till att ge tips på kompositioner, ljus och regler när det gäller att fota och jag kom på mig själv med att njuta i fulla drag av detta. Jag har alltid tyckt om att lära ut och funderade faktiskt på en karriär som svenskalärare ett tag. Man kanske skulle erbjuda fotokurser utöver fotograferingar någon gång i framtiden?

Bilder från i somras på min kära kusin, grattis till dig!

8 thoughts on “Fotokurser??

  1. Jomenvisst! Ja, man får hoppas att det håller i sig… Men allt har lixom gått så himla bra och över förväntan så man undrar ju vad det är för fel 😉 Det har med en flytt att göra nämligen och om en viss person ringer med ett positivt besked imorgon (eller nästa dag endå…) så kommer det förändra hela livet ett bra tag framöver. Så det får inte gå fel! Men men, man ska inte spekulera så mycket heller! 😎 Vi får hoppas att min och din period håller i sig 😀

Kommentera

