Bemärkelsedagen

Det har inte blivit väldens bästa uppdatering här de senaste dagarna, hemskt ledsen för detta. Det har varit mycket att göra både på jobbet och hemma och det har varit saker inplanerade varje dag. Jag har knappt hunnit redigera bilderna på Emma, fy skam!

Igår skaffade jag mig Instagram också. Jag tror att det kan vara som med Spotify för mig. Innan jag skaffade det såg jag det som oerhört onödigt och deklarerade att jag skulle minsann aldrig skaffa Spotify. Ja… Nu har vi ett stadigt premiumförhållande. Framtiden får utvisa hur det blir med Instagram. Jag har ju faktiskt bara en iPod, inte en iPhone, så uppdateringen blir när jag har wifi i närheten.

Idag hade jag för övrigt den stora äran att fylla 21. Därav titeln på detta inlägg. Jag har firat hela helgen så det har inte blivit mycket fotande. Nästa helg däremot så ska jag möta upp Neutral Fall för lite bandbilder i höstvädret. Ska bli riktigt kul!

Två av mina fyra än så länge upplagda bilder på Instagram. Födelsedagspresent från underbaraste älsklingen och gamla arbetet.
 

One thought on “Bemärkelsedagen

Kommentera

