Förväntansfull inför morgondagen (ja, även inför träningsvärken)

Idag kom jag äntligen äntligen iväg till gymmet! För den som missade det i våras så tränade jag fem gånger i veckan innan jag träffade min pojkvän. Då han bor på andra sidan stan från mig och mitt gym så har det inte blivit av. Men idag! Då ni! Och det var precis så skönt som jag minns det. Körde överkropp och det vankas träningsvärk imorgon.

Ska smita iväg ut på Lidingö imorgon och titta in i en studio som ligger där. Vad som väntar vet man aldrig, men det ska bli kul!

4 thoughts on “Förväntansfull inför morgondagen (ja, även inför träningsvärken)

Kommentera

