Gamla förebilder

Kikade igenom min gamla mail och hittade ett jag skickat till mig själv döpt till ”Proffsbilder”. Alltså bilder som jag tyckte var skitbra när jag var yngre. Lite kul att se idag med nya ögon. De flesta är fortfarande riktigt bra bilder, andra not so much. Tänkte visa några för er. Har dock ingen aning om vem som fotat dem, hittade dem på google i yngre år.

Det kanske det märks att jag hittat inspiration från dessa bilder? Bilden under tog jag på Gotland julen 2008, alltså strax efter att jag köpt min kamera. Det är fortfarande en av mina favoriter.

3 thoughts on “Gamla förebilder

  1. sv: jamen precis! tagel! haha 😀 man drar lixom fingrarna igenom det och det bara sitter FAST och det gör inihelskotta ont i hårbotten… nä ush! ja prova barnängen! 😀 fick också en kommentar från en som använde de som tvätt och elvital, den lila flaskan som vårdande som fick silkeshår, det ska jag prova 😀

Kommentera

