Nya hemsidan uppe!

Kika in vettja!

Sidan är uppe ny och fräsch! För er som är uppmärksamma finns det en ny kapp i menyn – det är dags att göra slag i saken även när det gäller min önskan att få lära ut! Nu ska jag sussa, har fixat med alla småfel jag hittat på sidan under kvällen men nu är det hög tid att krypa till kojs. Imorgon blir det halloweenfest med mandatorisk utklädnad. Syster ska sminka mig och sedan blir det att go crazy! Jag säger bara ’80-tal!

Bilden är mest utfyllnad i detta inlägget, har inte hunnit vaska fram någon ny snygging att pryda detta inlägg med.

Kommentera

