Idolen

Fick ett samtal igår från min kusin. Hon frågade när vi skulle träffas. Träffas? Det tog en stund, men sen kom det. Jag skulle ju till universitetet! Det var dags för min kurs att starta! Kände för att börja en kurs vid sidan om allt annat. Det blev en om min idol sedan barnsben – Astrid Lindgren. Som att jag inte har annat för mig? Men det var intressant! Drömmen var ju att bli författare i yngre år (en del alster finns fortfarande kvar på min dåvarande blogg om det är av intresse).

Sitter hemma hos Casper nu. Imorgon blir det tandläkaren (äntligen, den har ändrats fem gånger…), sedan Hälsomässan med Emi och Casper. På kvällen blir det Koh Phangan med älsklingen och några till. Så det blir nog en bra dag!

2 thoughts on “Idolen

Kommentera

