iPhone

Ja, det var alltså en ny telefon, en iPhone faktiskt, som låg i paketet. Jag tröttnade på att min gamle trotjänare inte ville låta mig höra de jag pratade med så nu får han gå i graven. Eller i alla fall hamna i skåpet tills jag möjligen behöver en extra. Dock har det varit problem hit och dit med simkortet, men från ikväll så ska jag kunna nås via telefon igen!

20111118-100013.jpg

Så mycket fotande eller redigering har det inte blivit denna vecka. Jag har pluggat och försökt starta telefonen och en massa annat. I helgen ska det dock bli ändring på det! Då är det familje- och gravidfotografering på schemat! Det ska bli riktigt kul!

Kommentera

