Jag ser tydligen väldigt uttråkad ut just nu.

Spenderar lördagskvällen framför datorn. Kollar igenom en massa bloggar som jag inte hunnit läsa på ett par dagar och redigerar bilder på Ella och Emma. Fixar lite ny musik också, har hittat tillbaka till en gammal favorit – Butch Walker. Han finns dock inte på Spotify… Men ni borde försöka lyssna på Left of Self-centered om ni får tillfälle! Underbar skiva.

Älsklingen har en bror över och de spelar tv-spel här bredvid. Brodern frågade nyss varför jag såg så uttråkad ut för andra gången. Älsklingen svarade att jag såg ut så, men att han älskar mig ändå. Jag har faktiskt en väldigt underbar pojkvän.

Imorgon väntar en gravidfotografering. Vi hade stora planer, men tyvärr verkar vädret ställa till det. Men fy skam den som ger sig, vi har fixat ihop en hyfsad back-up plan så vi märker hur det blir. Ser fram emot det enormt i alla fall, det ska bli superkul!

Kommentera

