Weekend

Sitter och fixar med familjens urval och njutet av solen som skiner in genom fönstren. Det blev en hel del bilder, men än så länge så är jag jättenöjd så jag hoppas verkligen att de ska tycka om dem också! Sneakar lite här under, vet ju att de kikar in ibland och jag har nästan lovat att ge dem en liten försmak – so here it goes!

Igår var jag på en mycket trevlig tjejmiddag så klockan hann bli sent innan jag kom hem. Ikväll blir det utgång och annat trevlig sällskap. Säkerligen en ännu senare hemgång på det  och imorgon blir det extrajobb så det är att fokusera på bilderna nu.

2 thoughts on “Weekend

Kommentera

