2 December 2011

Astrid Lindgren-kurs igår. Jag får alltid en så härlig känsla av hennes verk. De passar så bra till jul! Brukar föredra ”Astrid Lindgrens jul” framför Kalle Anka på julafton. Tyvärr så är traditionen stark i min familj och Kalle vinner alltid. En annan tradition på tv är ju ”Grevinnan och betjänten”. Jag tycker den är lika rolig varje år! Helt klockren! Den brukar jag dock missa…

Dagens bild: Jag har inte kikat på marken än, men förhoppningsvis ligger det ett lager frost på alla höstlöven.

Kommentera

