5 December 2011

Igår var det släktmiddag då näst-yngsta kusinen blev 17 år. Thaimat och chokladmoussetårta stod på menyn. Till det serverades ekfatslagrad julmust. Jag erkänner; jag är en julmustfanatiker! Och Nygårdas ekfatslagrad är en stor favorit! Men finns det julmust så kan ni vara säkra på att jag står där med ett glas. Det är även gott att laga kyckling med julmustsås. Låter konstigt, jag vet, men det är super gott!

Dagens bild tog jag igår på kalaset. Jag hade en riktig julkänsla och letade efter juleljus att fota, men hittade dessa istället. iPhone-bild

20111204-222452.jpg

2 thoughts on “5 December 2011

Kommentera

