6 December 2011

Sitter och planerat lite inför lilla julafton med min bättre hälft Ella och den aldelles underbara Emma. Det är ju inte långt kvar nu, och allting måste vara färdigt in i minsta detalj! Skillsmässobarn som man är så har man ju alltid firat lilla julafton, julafton, nyår och julafton igen. Det blir en hel del julskinka och julmust, men jag kan inte påstå att jag kan klaga. Det är så trevligt så med alla sammankomster! Nu måste jag bara hinna rimma…

Dagens bild blir på min andra halva. Detta är nog en av de absoluta favoriterna från Hagaparken, vi klättrade ner i helvetesgapet och smög runt en stund. Om det inte skulle vara så jobbigt högt och den enda vägen ner var en hal stålstege så skulle jag ta mig dit oftare!

2 thoughts on “6 December 2011

Kommentera

