Julklappar, tävling och redigering

Kom nyss hem från en julklappsrunda på stan. Försökte shoppa lite igår, men jag hade ingen inspiration alls. Idag gick det mycket bättre! Det är några klappar kvar på listan, men det känns inte lika pressat längre.

Kikade in på duktiga Klara Hedströms blogg och såg att hon har en tävling i sin kalender. Hon har en riktig kalender med överraskningar, till skillnad från mig som kör en liten del av min jul varje dag. I vilket fall kan man idag tävla om en kamerarem från Straps by Cochise, och såklart tänker jag vara med!

Nu ska jag fortsätta att redigera bilderna från familjefotograferingen! Bjuder på en bild på fina Ella så länge. Kanske inte så passande så här i jultider, men jag är nöjd ändå.

3 thoughts on “Julklappar, tävling och redigering

Kommentera

