Julfesten

Sitter vid frukostbordet och skulle nog helst vilja sova en halv dag till. Men vi hade otroligt roligt igår! Jag vill skicka ut en stor kram och ett stort tack till alla mina fina arbetskamrater. Vi var och bowlade i stan innan vi åt julbord. Jag gjorde två strike!! I övrig kanske vi inte ska diskutera min score, men det var riktigt kul. Det var länge sen jag bowlade.

Nu är det dags att börja förbereda julafton ikväll. Bjuder på en iPhone-bild från igår för att fylla ut, jag älskar min klänning! Det är nog årets bästa köp.

20111217-110817.jpg

Kommentera

