23 December 2011

Det där med julkort… Jag hade ett år när jag fick ryck och skulle skicka till alla, men insåg att det tog för mycket tid och att jag redan var stressad som det var. Alltså, inga julkort från mig i år.

I morse när jag kom till jobbet låg det ett kuvert på mitt bord. Inuti fanns detta fina julkort från familjen jag fotade i november! Tänk att så lite kan göra en hel morgon! Nu får vi hoppas att resten av dagen går i samma tecken.

Dagens bild är tagen snabbt med min iPhone så ni kan få se vilket fint kort jag fått.

20111223-080624.jpg

Kommentera

