Nytt år, nytt hår

Här var det dött.. Hemskt ledsen för den extremt dåliga uppdateringen senaste veckan men det har varit mycket att göra. Mycket att hinna med innan året är slut. Det är fortfarande en del som ska göras, men det kommer lösa sig under dagen.

Igår fick jag hjälp av kära systra mi att färga håret. Min utväxt har inte varit av denna världen… Jag ska försöka ta en bild ikväll så ni får se. Inte helt som jag önskade, men det blev fint ändå. Hon har blivit duktigare än sist, min kära syster. Då hade jag färg i hela pannan och det slutade med att hon slingade sitt eget hår också. Men det var kul.

Nyårslöfte: att blogga bättre!! Ja, för det behövs verkligen. Men jag är glad över er trogna som trots detta kikar in varje dag. Trots att ni inte lämnar någon kommentar så blir jag så glad när jag ser att det ändå varit några stycken på
besök.

20111231-090526.jpg

Kommentera

