SMÄM – A lady of a certain age

Idag när jag kom hem berättade farmor glatt att jag fått ett runt paket på posten. Jag fokuserade mest på mat just vid tillfället, men när jag väl tittade bland posten så låg det faktiskt ett paket där. Först hängde jag inte alls med, men sedan klickade det till! Det var från SMÄM aka Sara Woodrow, en helt otroligt duktig illustratör. Jag har varit inne och kikat bland hennes verk och önskade mig faktiskt ett av dem i julkapp. När inget dök upp beställde jag ett själv i lördags. Och nu har det alltså redan kommit hit! Har tagit fram illustrationen lite fort och kikat, men sedan lagt tillbaka den så den inte ska bli skadad innan  jag hunnit rama in den till nya lägenheten. Den kommer passa perfekt!
Bilden är lånad från Saras sida.

2 thoughts on “SMÄM – A lady of a certain age

Kommentera

