The Perfect day

Idag har jag haft den mest perfekta dag jag kan tänka mig! Vaknade i lagom tid vid nio och åt frukost tillsammans med mor min, sedan bar det av mot en fotografering med Jenni och Kikki vilket resulterade i riktigt snygga bilder. Väl hemma igen åt jag lite lunch och fortsatte sedan mot gymmet där jag stannade i över en timme. Skönt att få svettas lite och ännu skönare att känna endorfinkicken efteråt. Nu blir det redigering framför brasan hemma innan sängen kallar.

BTS-bild från dagen som Kikki tog.

2 thoughts on “The Perfect day

Kommentera

