Sweet endorphins

Jag har äntligen börjat hitta tillbaka till min träning, det är fantastiskt! Innan jag träffade älsklingen så tränade jag regelbundet fem gånger i veckan och mådde hur bra som helst rent fysiskt. Sen kom han och förstörde allt.. Nej, jag skojar bara 🙂 Min fina pojkvän är den underbaraste killen jag träffat och jag skulle välja honom över all träning i världen vilken dag som helst! Så nu är det ju helt perfekt att jag lyckats kombinera två underbara ting och dessutom har tid till fotograferingar och jobb.

Har precis kommit hem från gymmet, duschat och ätit, och ska strax gå och lägga mig. Imorgon är planen att Jenni och Kikki ska få sitt urval så att jag kan börja redigera de bilderna. Ser fram emot det! Ska kika lite på bilderna på systeryster också om jag hinner. Godnatt!

One thought on “Sweet endorphins

Kommentera

