The girl from the wilderness

Första sessionen med min fina 7D. Är så lycklig över den! Ella är väl sådär lycklig över att den fångar mer detaljer än 450D, men jag tycker mest att hon är petig. Jag menar, kolla vad fin hon är! Och jag har inte retuschat något alls! Så där ser du Ella, inget att oroa sig över. Du är perfekt som du är.

Ska ta mig en till lugn dag idag. Kanske lite gym i eftermiddag, vi får se. Sedan blir det att åka hem till älsklingen när han slutat jobba. Kanske se på en film. Låter som en plan!

One thought on “The girl from the wilderness

Kommentera

