Vinn webkurser hos Emelie Ohlsson

Fantastiska Emelie har en tävling där man kan vinna två av hennes webbkurser. Ni som kikat in här under förra året kanske har märkt att jag tycker att hon är otroligt duktig och att jag är ett stort fan av hennes kurser. Naturligtvis vill jag ta chansen att vinna ett par kurser, man är aldrig fullärd och det går alltid att lära sig mer.

Eftersom jag startat mitt företag nu och hoppas på att få fota några bröllop i sommar så är Bröllopskursen en av kurserna jag skulle vilja vinna. Den andra jag skulle välja om jag vann är Tillbaka till Thailand då Emelies historia berört mig jättemycket och det skulle vara intressant att få läsa mer om det.

2 thoughts on “Vinn webkurser hos Emelie Ohlsson

Kommentera

