Finaste systeryster

Finaste syster fyller 19 år imorgon!

Lägger upp ett par bilder på henne från hösten 2009. Det är fortfarande en av mina favoritsessioner. Syster blir alltid så bra på bild och under våra höstfotograferingar så har vi alltid så himla kul! Nu är hon även min praktikant och kommer hjälpa mig vid plåtningar. Superkul! Eftersom hon även är stylist och Make up-artist så finns det en möjlighet att boka in sminkning och styling till fotograferingarna. Detta måste anges vid bokning. Det kostar inget extra, men man måste tänka på att fotograferingen tar lite längre tid.

5 thoughts on “Finaste systeryster

  1. Haha, ja men då e jag med en träningsnarkoman! 😉
    Han tyckte att det var roligare att leka med skärmen än att bli bländad av den hela tiden, så då fick han göra det:) Ljuset blev ju bra ändå så jag var nöjd:P

    Jättefina bilder! Igen… 🙂

Kommentera

