Nu så!

Efter lite fix och don och hjälp av ett par kunniga kollegor så har jag blivit av med en del problem. Till exempel så har jag fått igång min mail – ulrika@unorman.se – igen efter ett par dagar utan den. Sen har jag äntligen tillgång till bilderna Stefan tog på mig! Så nu blir det lite uppdatering på hemsidan.

Det har tyvärr inte funnits mycket tid över till redigering och bilder denna veckan.. Imorgon tänker jag gymma, sedan ska jag hem och ta upp bilderna på Sara som jag tog i helgen. Jag är sååå nyfiken efter det jag såg i kameran, och det tror jag att Sara är också. Ska fortsätta med det under lördag förmiddag också tror jag.

4 thoughts on “Nu så!

Kommentera

