Arkivbild

Det kan inte vara lovligt att vara så här trött! Förhoppningsvis piggnar jag till lite efter lunch. Det ska bli skönt med lite semester måste jag säga. Vila upp sig ordentligt. Titta på film, läsa, sticka, baka, fota. Perfekt! Dock vet jag inte alls hur det ser ut med mottagning där uppe så när jag kommer hem idag ska jag nog förbereda några tidsinställda inlägg så att det inte ekar helt tomt här. Lite tidigare bilder från Norrland och bilderna som jag tog på båtresan kanske?

Hoppas att ni har en bra dag!

2 thoughts on “Arkivbild

  1. sv: Great att du gillade veckans blogg! 🙂

    Vet du, din profilbild i menyn ser lite konstig ut, det ser ut som att du skalat om den utan att hålla ner shift om du förstår hur jag menar, den har inte rätt proportioner på bredden. Är det meningen?

Kommentera

