Hundsläde

Sist vi var i Norrland vintertid fick jag och syster chansen att åka hundsläde. Det är något av det mest magiska jag gjort i mitt liv. Färdas fram i helt orörda vinterlandskap i tystnad. Man får verkligen njuta av allt. Jag hoppas, hoppas att jag var chansen i år igen. Och om ni någon gång har möjlighet att åka hundsläde, gör det! Ni kommer inte ångra er! Se till att vara väl påpälsade bara, om det är neråt minus 20 kan det bli bra kallt om fötterna när man inte rör på sig.

3 thoughts on “Hundsläde

  1. Har aldrig testat att åka hundsläde, TROTS att jag är uppvuxen i norra Sverige.. Nåt är ju galet 😉 Men jag vill testa på det nån gång, definitivt! 😀

Kommentera

