I’m back!

Oj oj oj… Det händer mycket medan man är borta och det är mycket att ta igen. Jag har över 600 (!) inlägg att läsa när jag loggar in på bloglovin’. Jag är dessutom utbjuden på middag, lunch och fest innan veckan är slut. Jag ska hinna träffa min fina pojkvän och lägga upp bilderna från resan. Men det är skönt att vara tillbaka.

Fick höra mycket från Norrlänningarna om hur vi kunde lämna Stockholm när det kommit en liten prinsessa till världen. Personligen är jag mer nyfiken på när denna lilla filuren tänkte titta fram. Det är vilken dag som helst nu och det ska bli så roligt att få se den lilla bebisen.

3 thoughts on “I’m back!

  1. Den där prinsessan vill jag itne vet mer av, ahhha hatar att bo i sthlm när det blir sådant överdrivet ståhej. MEN DENNA PRINSESSA VILL JAG GÄRNA SE MER AV 😀
    PUSS

Kommentera

